OPERATOR (81) 8329 4050
[searchandfilter id = "1662"]
School Jan 24, 2020

New students attend induction courses

The course was held in two schedules, given the large number of new students

Last Monday, January 20 of this year, in the Multipurpose Auditorium, the induction courses of the Surgeon and Midwifery career that the Undergraduate Studies Department organizes began.

As every year the Faculty of Medicine receives students with the intention of giving them a warm welcome, making them feel as part of a family and at the beginning of a new academic stage, offering the necessary support during the semester.

Welcome message. Multipurpose Auditorium

Among the authorities present at the event held at 8:00 o'clock, were:

Edelmiro Pérez Rodríguez, DM; Director de la Facultad de Medicina y Hospital Universitario “Dr. José Eleuterio González”, quien abrió la ceremonia con el saludo de bienvenida.

Rodrigo Enrique Elizondo Omaña, DSc; Subdirector de Estudios de Pregrado de la Licenciatura de Médico Cirujano y Partero, tocó temas de la excelencia de la Facultad y cuan importante es el alumno de medicina.

Rodrigo Enrique Elizondo Omaña, DSc.

Guillermo Elizondo Riojas, DSc; Secretario Académico de la Licenciatura de Médico Cirujano y Partero, habló a cerca de lo que se requiere para formarse como doctor desde el primer día de clases.

Héctor Mario De la O Cavazos, BSec. Jefe de Seguridad, brindó consejos para salvaguardar la seguridad en la institución.

Geographic sample of the COE

Eduardo Huerta Alanís, MBA; Jefe de Sistemas, Escolar y Archivo, emitió el reglamento interno, derechos y obligaciones de los alumnos.

Dr. Guillermo Jacobo Baca; Secretario de Asuntos Estudiantiles de la Facultad de Medicina, concluyó con todo lo relacionado con las funciones de la Secretaría de Asuntos Estudiantiles (SEASE) e inscripción a equipos representativos deportivos y grupos culturales.

New students, Faculty of Medicine

Communication and Media, School of Medicine U.A.N.L.